CONDITII DE GARANTIE
Art. 1. OBLIGATIILE FURNIZORULUI
- Termenul de garantie al produsului este cel specificat in prezentul
certificat si se calculeaza de la data emiterii certificatului de
garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care
produsul s-a aflat in service, cu exceptia cazului in care solicitarea
de acordare a garantiei este nejustificata. - In lipsa conformitatii, cumparatorul are dreptul sa i se aduca
produsele aflate in garantie la conformitate, fara plata, prin
reparare sau inlocuire, in conformitate cu conditiile din certificatul
de garantie. - Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta intr-o
perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord intre
vanzator si cumparator. - Interventiile pentru garantie se fac la sediul furnizorului, sau la
centrele de service autorizate de producator.
Art. 2 . OBLIGATIILE CUMPARATORULUI - La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte
certificatul de garantie, produsul in ambalajul original sau un
ambalaj care sa ofere protectie echivalenta, toate accesoriile cu
care a fost livrat si o descriere cat mai detaliata a defectului. Lipsa
unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea noastra de a
asigura garantia. - Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de instalare,
utilizare, intretinere, manipulare si transport ale produselor
cumparate, conform indicatiilor tehnice date de furnizor sau celor
din manualele de utilizare. - Este obligatorie folosirea elementelor de cablare si conectare
originale. Alimentarea se va face doar de la priza cu impamantare. - Cumparatorul este obligat sa pastreze intacte toate sigiliile si
etichetele aplicate pe echipamente, precum si documentatia si
accesoriile primite odata cu produsul. - Echipamentul trebuie sa functioneze in urmatoarele conditii:
a. Tensiunea de alimentare: 210V – 240V; frecventa: 50 Hz +/- 2%
b. Temperatura: 10-35C; umiditate: 65% fara condensare;
c. Echipamentele vor fi protejate de umezeala, lichide, praf, fum,
vibratii, socuri mecanice, termice sau electrice
Art. 3. SITUATII CARE POT DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI - Ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe
produse; - Instalarea necorespunzatoare: conectarea la priza fara
impamantare, conectarea perifericelor in timp ce echipamentele
sunt sub tensiune, nerespectarea instructiunilor de instalare sau a
cerintelor de sistem date de producator. - Folosirea echipamentelor in conditii improprii: fluctuatii de tensiune,
praf, umezeala, temperatura necorespunzatoare sau alte conditii
care contravin specificatiilor producatorului. - Interventii asupra echipamentelor, indiferent de natura lor,
efectuate de catre personal neautorizat. - Modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie de
catre personal neautorizat. Orice modificare facuta de furnizor
trebuie sa fie insotita de stampila. - Nu se acorda garantie la produsele cu urme de arsuri, sau care au
componente arse, gaurite sau crapate. - Nu se acorda garantie pentru produsele cu urme de coroziune,
lichid sau alte corpuri straine patrunse in interior. - Manipulare necorespunzatoare: produse cu urme de lovituri, piese
rupte, sparte sau indoite, pini rupti sau indoiti, conectori deteriorati. - Nu se acorda garantie la produsele folosite in afara specificatiilor
date de producator: cu frecventa sau tensiunea de alimentare
modificata in vederea cresterii performantelor, cu sisteme de racire
schimbate, modificate sau insuficiente, sau cu BIOS sau firmware
modificat sau neoriginal. - Produse folosite cu alte accesorii sau consumabile decat cele
originale: imprimante cu cartuse neoriginale sau reincarcate,
folosirea altor alimentatoare decat cele originale. - Nu se acorda garantie pentru situatiile de incompatibilitate cu
produsele care nu sunt trecute in documentatia sau listele de
compatibilitate date de producator. - Garantia monitoarelor TFT se acorda in conformitate cu standardul
ISO 13406-2 clasa II. Astfel, monitoarele cu mai putini pixeli sau
subpixeli defecti decat e specificat in standard nu se considera
defecte. - Nu se acorda garantie pentru consumabile (cartuse cu banda
tusata, cartuse toner, cartuse cu cerneala, cilindru fotoconductor,
acumulatoare, baterii) decat in cazurile specificate in prealabil. - Nu se acorda garantie pentru produse software, sau pentru
defectiuni cauzate de produse software (virusi, software
overclocking). - Nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de transportatori.
Receptia in vederea acordarii garantiei se face la momentul in care
produsul a ajuns la sediul furnizorului sau in service-ul autorizat de
producator.
Art. 4. ALTE MENTIUNI - In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam
dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de
investigare a produsului reclamat ca fiind defect, adica 10 USD /
ora. - Garantia se acorda doar clientilor nostri, noi nefiind in nici un caz
raspunzatori in fata tertilor care achizitioneaza produse
comercializate de noi prin acestia. - Garantia nu acopera eventualele pierderi de date cauzate de
defectiuni ale echipamentelor aflate in garantie. - Prin achizitia cumparatorului de pe SITE isi asuma
obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in
certificatul de garantie emis odata cu factura de achizitie